WEERT – Nu winkels na de versoepelingen van coronamaatregelen weer volwaardige openingstijden hanteren lanceren trotse ondernemers van bedrijventerrein Weerter Boulevard een gloednieuwe website. Het digitale visitekaartje is een van de speerpunten van de nieuwe stijl Weerter Boulevard.
De naam Weerter Boulevard levert nu wellicht nog wat vertwijfelde reacties op. Eerder bekend als bedrijventerrein Roermondseweg-Moesdijk kiest het enthousiaste bestuur van de vereniging voor een nieuw en verfrissend elan. De locatie Weerter Boulevard zit in een mooie herontwikkelingsfase. Samen met de ondernemers wordt dit terrein omgevormd tot hét retailgebied van Midden-Limburg.
“Van al de bedrijventerreinen in Weert, is de Weerter Boulevard nét even anders dan de rest”, aldus voorzitter Jan van Dam. “Op ons bedrijventerrein zit een grote diversiteit aan bedrijven en winkels. Van bouwmarkten tot autogarages, van schoonmaakbedrijf tot sportschool. Kortom: consument en het bedrijfsleven kan op de Weerter Boulevard alles vinden wat men zoekt! Samen met onze leden zorgen wij dat de Weerter Boulevard aantrekkelijk is om te bezoeken, elke keer opnieuw, voor alles wat je zoekt. We willen uitgroeien tot hét retailcentrum van Midden-Limburg.”
Bij de herontwikkeling hoort ook een nieuw digitaal jasje. Daarom presenteren de ondernemers vol trots hun nieuwe website, www.weerterboulevard.nl. De frisse online presentatie is de eerste van de ondernomen acties. Op de website is een helder overzicht van gevestigde ondernemers te vinden en worden in de toekomst de evenementen en winkelacties vermeld.