WEERT – Op 17 maart 2021 maakt Parkmanagement Weert de digitale gang naar Weerter Ondernemers met een gloednieuwe website. Een digitale vraagbaak en boordevol nieuws, interessante (digitale) evenementen, relevante projecten en inkoopcollectieven waar ondernemers hun voordeel mee kunnen doen.
De website is een platform voor én door de bedrijventerreinen en hun ondernemers. Parkmanagement zorgt voor een eenvoudig, praktisch platform waar ondernemers voor allerlei zaken terecht kunnen.
Actieve schakel
Parkmanagement Weert dé actieve schakel tussen het bedrijfsleven, de Gemeente
Weert, (overheid)organisaties en de ondernemers onderling. Parkmanagement Weert ondersteunt in haar dagelijks werk de ondernemingen op de Weerter
bedrijventerreinen. De focus ligt op het behoud en verbeteren van de kwaliteit van de bedrijventerreinen, het ontwikkelen van inkoopcollectieven, het informeren over belangrijke thema’s & ontwikkelingen en het begeleiden en uitvoeren van praktische zaken zoals bijv. subsidie- en certificeringstrajecten. Kortom allerlei initiatieven en werkzaamheden die ondernemers beter laat ondernemen.
Parkmanagement Weert in de praktijk
Parkmanagement Weert bestaat uit de Parkmanager, medewerker Communicatie, medewerker Veiligheid en medewerker Administratie & Ondersteuning. Samen zorgen zij voor optimale ondersteuning en het faciliteren van ondernemers. Zij doen dit vanuit het House of Bizz aan de Graafschap Hornelaan 140h in Weert. De Stakeholders van Parkmanagement Weert zijn de aangesloten leden (ondernemers en bedrijvenverenigingen), de Gemeente Weert, potentiële nieuwvestigers en organisaties/bedrijven die kunnen bijdragen aan het vestigingsklimaat en aan het faciliteren van ondernemerschap.