Communicatiebureau Artis uit Weert heeft Hans Houtappels (50) aangetrokken als commercieel directeur. Houtappels wordt per 1 oktober a.s. ook commercieel directeur van dochteronderneming Storyhunter.nl, het nieuwe marketingmediabedrijf met titels als ‘Zakenblad Weerterland en Cranendonck’ en de nieuws- en onder andere de content websites Middenlimburg-actueel.nl en Weert-actueel.nl.
Hans Houtappels is sinds 1990 in verschillende functies werkzaam geweest in de auto-industrie, waaronder als mede-eigenaar/directeur van Peugeot en Ford autobedrijven in Weert en Roermond. Zijn passie is het creëren van interactie tussen mensen. Naast zijn werkzaamheden voor Ford is hij een betrokken lid van Rotary club Weert.
Bart Maes, eigenaar van Artis Communicatie, zegt dat Artis behoefte heeft aan iemand die fris de markt tegemoet treedt en het initiatief neemt om nieuwe mediaconcepten te ontwikkelen en (commercieel) te positioneren. Human to human marketing wordt daarbij de drijfveer. Artis en Storyhunter.nl hebben de ambitie om gezamenlijk een innovatief en succesvol mediahuis te bouwen in Midden-Limburg en met Hans hebben we een persoon gevonden met de benodigde commerciële slagkracht.