Er zijn bijna geen ondernemingen meer zonder een website, iedereen die er toe wil doen heeft zijn business model verwoord in een online presentatie van zijn of haar activiteiten. Een goede website kost wat maar dan heb je ook wat, of niet?  

Wij zien vaak prachtige, met liefde en aandacht gebouwde websites. Uw hele passie voor de onderneming staat erop en zit erin. Uw producten zijn aantrekkelijk gepresenteerd en uw diensten fantastisch geëtaleerd. Laat de bezoekers nu maar komen.

Maar weet u wel wie uw website bezoekt?
Natuurlijk heeft u een contact button waarop de bezoeker zijn gegevens kan achterlaten, maar doet hij dat ook? U wilt toch vooral weten welke bedrijven er nog meer uw website hebben bezochten en juist geen contact hebben opgenomen? Veel vragen waarop een antwoord bestaat: De Leadmarketeer.

De Leadmarketeer is een innovatief product waarmee u uw zakelijke bezoekers op de website kunt identificeren. U ziet wanneer de bezoeker interesse getoond heeft, waar uw bezoeker fysiek gevestigd is en vooral hoe vaak en hoe lang welke webpagina bezocht is. Deze kostbare informatie geeft u gereedschap om deze potentiele klant, er was immers al concrete maar anonieme interesse in uw bedrijf, om te zetten in daadwerkelijke business.

Hoe werkt het?
De LeadMarketeer geeft uw anonieme websitebezoeker een gezicht, bovendien leert u zijn interesseprofiel kennen. Dit maakt het mogelijk om de impact van uw marketing- en salesacties inzichtelijk te maken in de werving van nieuwe klanten. Het herkennen van nieuwe behoeftes bij bestaande klanten, nog voordat u deze gesproken heeft, biedt zelfs nog eenvoudiger nieuwe verkoopkansen.

Kortom de LeadMarketeer is geschikt voor iedereen die inzicht wilt hebben in de kracht van zijn website, graag nieuwe klanten werft en gemotiveerd is om de wensen van zijn klanten pro-actief in te vullen. En natuurlijk wilt u toch ook graag weten hoe succesvol uw marketing inspanningen zijn…. Bezoek onze site en vraag een proefabonnement aan, de nieuwe inzichten zijn de eerste maand voor onze rekening. U laat uw succes toch niet aan het toeval over?